Care platforma sociala este mai potrivita pentru afacerea ta ?

De obicei va este sugerat, pentru a creste prezenta brandului dvs. trebuie sa fiți activ pe toate platformele de social media. Acest lucru poate fi adevarat doar foarte costisitor pentru dvs, numai dacă ați dedicat o persoana coordonatoare pentru acest tip de job.

Daca ești nou pe piață virtuala va trebui sa te decizi care este cea mai potrivita platforma sociala pentru afacerea ta. De aceea am creat acest ghid.

 

1)Twitter

Cine ar trebui sa îl folosească ? 

Oricine, de la o singura persoana la firme / corporații mari.

Ce sa partajezi ?

Începe , alătura-te și condu conversații, interacționează direct cu alte brand-uri și clienți.

Frecventa postărilor.

Twitter este  dominant în ceea ce privește partajarea și comunicarea directa. Astfel va trebui sa fi tot timpul original, cu personalitate, scurt și la obiect.

Un tool foarte folositor este Buffer .Aceasta aplicație te lasă sa stochezi și sa programezi postări în avans, astfel nu va trebui sa muncești tot timpul.

 

2)Instagram

Cine ar trebui sa îl folosească?

Persoanele care sunt preocupate de stilul de viata, gastronomie, moda, vedete si branduri de lux.

Ce sa partajezi ?

Conținut vizual, incluzând fimulete mai mici de 15 secunde.

Frecventa postărilor.

O data pe zi, dar vei dori sa experimentezi intervalul orar la care postezi pentru a avea un impact cat mai mare. Ex: weekend sau intervalul orar 18 – 22.

Adițional puteți utiliza Followgram pentru a vedea cele mai plăcute postări ale tale.

 

3)Linkedin

Cine ar trebui sa îl folosească?

Firme B2B (Business to business) , companii de recrutare si persoane care cauta un job.

Ce sa partajezi ?

Job-uri, descrierea companiei, cercetare angajat / angajator.

Frecventa postărilor.

2-4 ori pe săptămâna.

Asigura-te ca descrierea firmei și profilul sunt pline de cuvinte cheie SEO, dar cel mai important lucru este rețeaua ta de legătura cu angajații și contactele tale. Persoanele contactate trebuie sa fie apropiate, lucrează pe același profil sau brand. In caz contrar profilul tău va fi unul dăunător.

Angajații care cauta de munca sau angajatorii își pot creste rețeaua lor Linkedin prin adăugarea a cât mai multe conexiuni reale orientandu-se catre oportunitati atractive.

 

4)Facebook

Cine ar trebui sa îl folosească?

Oricine, chiar și bunicii 🙂

Ce sa partajezi ?

Tot tipul de conținut online, evenimente, reclame.

Frecventa postărilor.

O data sau de doua ori pe zi.

Luați în considerare publicitatea plătita pentru a promova pagina dvs. dar nu creați din pagina de facebook un loc de reclama. Inspirați conversațiile, întrebările  și partajările.

Din toate rețelele sociale Facebook este cel mai bine echipat pentru a creste liniar partajările, comentariile si intrebarile. Răspunsurile apar ulterior la prietenii respondenților tai, răspândind conversația.

Urmărește activitatea link-urilor tale de pe facebook cu ajutorul unui tool de scurtare

5)Google+

Cine ar trebui sa îl folosească ?

Branduri care exista deja pe majoritatea rețelelor sociale, B2B, bloggeri.

Ce sa partajezi ?

Postări mai formale și profesionale decât Facebook. Hashtag-urile au impact mare.

Frecventa postărilor.

O data sau de doua ori pe zi.

Google+ este o alternativa pentru Facebook, dar link-urile și optimizarea motorului de căutare sunt în avantajul tău, acestea apărând deseori mai sus în rezultatele căutării.

 

6)Youtube

Cine ar trebui sa îl foloseasca ?

Branduri cu continut video si reclama, orice persoana care oferă o explicație sau împarte cunoștințe.

Ce sa împarți ?

Conținut video scurt, sub 1.5 minute.

Frecventa postărilor.

O data sau de doua ori pe săptămâna.

Google tratează aproapele bine, iar Youtube este primul exemplu pentru a dovedi acest fapt.

Clipurile youtube sunt poziționate cât mai sus în rezultatele căutării, păstrați acest lucru în minte când denumiți titlul și descrierea pentru a redirecționa ca mai multi vizitatori către brandul tău.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *